Kup bilet Kup bilet z noclegiem

Coma XX-lecie zespołu - zakończenie trasy BLISKO

Kup bilet   Kup bilet z noclegiem  

Opis

Organizator: Wytwórnia
Bilety: I pula 55 zł z kartą zniżkową / 65 zł bez karty zniżkowej

...Więcej informacji o zniżkach...

2018 rok należy do COMY. Łódzki zespół obchodzi 20-lecie swojej działalności scenicznej. Z tej okazji jesienią rusza w trasę koncertową inną, niż wszystkie. Jej wyjątkowość polegać będzie na graniu dla kameralnego grona fanów, w małych salach klubów w całej Polsce. Wszystko po to, aby być BLISKO i podziękować publiczności za 20 lat obecności i wsparcia.

Trasa „BLISKO” rozpocznie się i zakończy w Łodzi. 6 października COMA zagra w Radio Łódź, w międzyczasie odwiedzi 17 innych miast, zaś finał trasy przypadnie na 15 grudnia i odbędzie się w klubie Wytwórnia. Na scenie oprócz gwiazdy wieczoru pojawią się także młode, obiecujące zespoły w roli supportów.

Koncert COMY w Wytwórni to dla nas tym większy zaszczyt i przyjemność, ponieważ i my obchodzimy w tym roku wyjątkową rocznicę 10 lat obecności na kulturalnej i koncertowej mapie Łodzi, a nasze muzyczne szeregi COMA zasilała z powodzeniem i uśmiechami na twarzy od samego początku. 


Zespół COMA powstał w 1998 roku w Łodzi. Od tamtej pory stał się potęgą rocka polskiej sceny muzycznej i jednym z największych powodów do dumy dla naszego miasta. Koncertowali w Polsce i za granicą, mają za sobą jaką setki występów, sześć albumów studyjnych, dwa albumy w pełni anglojęzyczne, cztery wydawnictwa koncertowe – w tym jedno z orkiestrą symfoniczną, współpracę z wieloma polskimi i zagranicznymi wykonawcami oraz setki tysięcy fanów.

Swoje 20-lecie podsumowuje wspomnieniami sam zespół:

„Pierwsza próba zespołu miała miejsce w okolicach 12 listopada 1998 roku w piwnicy w domu gitarzysty, Dominika Witczaka, ten moment uznaliśmy za początek kapeli. Na próbie powstały dwa utwory „Pasażer” i „Pokój bez widoków”. Melodia, potem tekst, taką przyjęliśmy strategię. Grało się dobrze, Rogucki zdał egzamin jako nowy wokalista, przyszedł czas pomyśleć o profesjonalnej sali prób, mama Dominika nalegała już stanowczo. W warunkach zdemolowanej rozpadem przemysłu włókienniczego Łodzi oznaczało to próby w nieczynnej fabryce. Udało się na terenie "Wifamy". To zakłady, w których produkowano oprócz krosien także obrotnice do czołgów i szable dla wojska, a od tego momentu rocka, reggae, punka, metal i wszystkie inne odmiany muzyki. 

To był złoty okres dla dzieciaków w mieście, setki kapel za małe pieniądze wynajmowały sale w dawnych fabrykach. Wieczorami na dziedzińcach dudniło od zmiksowanych chaotycznie dźwięków. Nikt nie znał słów takich jak P.R., target, folołersi, promocja, strategia marketingowa, fonersy, medialny zasięg czy show case. Grało się z miłości i ogromnej potrzeby by świat, w którym dziewczyny chodziły w rozciągniętych dziurawych swetrach (nieszczęsne wpływy Nirwany), w którym mortadela smażona w cieście naleśnikowym udawała kotleta schabowego, wydawał się trochę mniej ponury. 

Pierwszy koncert, zimą, nad klubem „La Strada” przy Żeromskiego 52 (nie ma już tego miejsca). Koncert to za duże słowo, 3 kawałki w przerwie między setami zespołu „Second Hand” – tam na gitarze zasuwał Kobez, który dołączy do Comy za kilka lat. Następne granie to już poważny temat, 30 minut na juwenaliach Politechniki Łódzkiej. Po nas „Kuśka Brothers” (tak to dziwna nazwa), potem już tylko „T. Love”. Emocje, trema i sukces, w sensie rodzinie się podobało – „Może kolejne kawałki zrobicie trochę spokojniejsze i naprawdę jeszcze kilka koncertów zagracie”.

Pierwsza „trasa”, około 10-ciu koncertów w jednym klubie, raz – dwa razy w miesiącu w legendarnym „Iron Horse”, wynagrodzenie – kufel piwa na głowę. Kiedy oprócz rodziny jako słuchacze zaczęli pojawiać się obcy wiedzieliśmy, że coś się dzieje. Kiedy w garderobie przed kolejnym koncertem pojawiła się krata piwa wiedzieliśmy, że to sukces. Kiedy po ostatnim koncercie podszedł do nas właściciel i powiedział „Idzie tak dobrze, że za rok już u mnie nie zagracie”, wiedzieliśmy, że nie zagramy. Pojawiło się to, co najważniejsze: fani, tacy prawdziwi z ciała i kości. Nie podchodzili tylko po fotkę na insta (nie było instagrama). Chcieli z nami być.

Minęło 20 lat, my nadal chcemy być z Wami.”


Pierwszym supportem tego wieczoru będzie zespół Tune!

Tune to pochodzący z Łodzi zespół grający szeroko pojętego rocka alternatywnego. Założony w 2011 roku, posiada na swoim koncie trzy gorąco przyjęte przez fanów i recenzentów albumy studyjne: „Lucid Moments”, „Identity” oraz „III”. W 2014 zespół znalazł się w finale 4 edycji MBTM.



Podczas koncertu w łódzkiej Wytwórni, oprócz kawałków znanych z anteny Antyradia czy PR III, usłyszycie najnowsze kompozycje, które znajdą się na aktualnie tworzonym - czwartym - krążku zespołu.

Zespół wystąpi w składzie: Jakub Krupski - wokal, Adam Hajzer - gitara, Leszek Swoboda - bas, wokal, Wiktor Pogoda - perkusja, Michał Chojecki - akordeon, klawisze.

Newsletter

Wypisz się z Newslettera

Aby wypisać się z listy subskrybentów podaj swój adres email

Zapisz się na nasz Newsletter

Wypełnij formularz, aby dopisać się do newslettera.



Wyrażenie powyższej zgody jest całkowicie dobrowolne. Osoba której dane dotyczą ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Film Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Łąkowej 29. W sprawach związanych z danymi osobowymi można również zwracać się bezpośrednio do Inspektora Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości na adres: e-mail iod@wytwornia.pl.
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu informowania Państwa o imprezach odbywających się w Film Hotel sp. z o.o. (w tym w klubie Wytwórnia), a podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Art. 23 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych (po 25 maja 2018 r. Art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej Rozporządzenia).
  • Państwa dane mogą zostać ujawnione pracownikom firmy administrującej stroną www.wytwornia.pl. Ujawnienie może mieć miejsce tylko w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania strony. W celu przekazywania Państwu informacji o wydarzeniach Państwa adres e-mail będzie udostępniony firmie która w naszym imieniu zarządza wysyłką wiadomości.
  • Ponieważ osiągnięcie celu przetwarzania danych osobowych nie jest procesem który można zakończyć w konkretnym terminie dane z tego zbioru są przetwarzane do czasu wycofania zgody lub zgłoszenia zastrzeżenia przez osobę której dane dotyczą.
  • Osoby których dane dotyczą mają prawo do żądania od Film Hotel sp. z o.o. dostępu do danych osobowych które ich dotyczą, sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych. Informujemy Państwa również o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Film Hotel sp. z o.o. nie poddaje danych marketingowych zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu które mogłoby wywoływać wobec nich skutki prawne lub istotnie na nich wpływać.

Wyślij repertuar na mail

Podaj adres email na który zostanie wysłany repertuar.